niedziela, 21 grudnia 2014

COMEBACK ♥

Hey ho! 
Ale się porobiło, co nie? Tyle czasu mnie tu nie było. Nawet nie wiem jak mam się z tego wytłumaczyć, hm... Bywało że brakowało czasu, czasem też chęci. A czasem zwyczajnie życie realne zaprzątało mi myśli. Ogólnie wiele się zmieniło, w tym pewnie też i ja, jednak mam nadzieję, że nie za bardzo, a jeśli już, to na lepsze :) Na dniach pojawi się nowy rozdział, który powinien pojawić się duuużo wcześniej... Teraz są jednak święta, zima... W TV skoki więc pewnie łatwiej będzie coś sklecić :D Mam sporo wolnego czasu, gdyż zakończył się semestr w szkole, także w przerwach pomiędzy pochłanianiem kolejnych ciast i rozpakowywaniem prezentów, będę starała się coś pisać XD Mam nadzieję, że jeszcze ktoś tu na mnie czeka? :) Przyznam się szczerze, że nie mam jeszcze sprecyzowanych planów co do dalszych rozdziałów. Obawiam się, że moje życie prywatne odbije się na nich dość mocno :D Wiecie jak to jest... Każde nasze kolejne życiowe doświadczenie podświadomie gdzieś tam zostaje, a potem wypływa choćby w opowiadaniu. 
Właściwie to tyle ode mnie. 
Chcę żebyście wiedzieli, że baaardzo Was kocham i cały czas za Wami tęskniłam. I wcale nie było mi łatwo z wiedzą, że w pewnym sensie Was tu zostawiłam :( Ale nie martwcie się, od jutra ruszamy z kopyta, Aniołki!:*
W ramach przeprosin mam dla Was upominek muzyczny hihih :3 
Wasza Vanilla.

4 komentarze:

  1. Tak się cieszę, że do nas powróciłaś!!! <3
    Z niecierpliwością czekam na ciąg dalszy tego opowiadania :)

    Pozdrawiam, Asia ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj <3 Również meeega się cieszę, że tu powróciłam, ale przede wszystkim dlatego, że są jeszcze takie kochane osoby, które na mnie tu czekały :3 Nie ma chyba słów, które mogłyby opisać moje szczęście.
      Także pozdrawiam moją imienniczkę hihi :*

      Usuń
  2. Strasznie się cieszę, że mogłam się przyczynić do tego Twojego powrotu! <3 Teraz pozostaje mi tylko czekać na rozdział!
    Zuza :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja kochana Zuzka <3 A ja teraz zabieram się za nadrabianie Twojego opowiadania :) :*

      Usuń